שיווק ללא מיתוג

זה כמו לבנות בית מהקומה השניה

מיתוג

מיתוג איכותי יהפוך כל עסק למותג מוצלח, כזה שנזהה ברחוב, כזה שנדע להבדיל בינו לבין יתר המתחרים שלו. אף אחת לא תתבלבל בין קוקה קולה לקריסטל נכון?

לעסק נטול מיתוג, יהיה הרבה יותר קשה לפרסם. כל פעם שנשב להקים קמפיין, לייצר פוסט פשוט או אפילו לכתוב תוכן לאתר התדמית או דף הנחיתה שלנו. כדי לייצר פרסום רלוונטי, זכיר, כדי להבין, את התשובות על השאלות:

העסק שלך צריך מיתוג.

תהליך המיתוג מורכב מכמה שלבים, מיתוג שיווקי ומיתוג עיצובי. המחשבה התמימה (בלי שיפוטיות חלילה) שלוגו = מיתוג, מאד מוטעית. מה שהופך את העסק שלך להיות ייחודי הוא קומבינציה של מחשבה, מחקר, וכמובן, גם עיצוב.

ספר מותג

ספר המותג הוא המוצר הסופי איתו יוצאים מתהליך המיתוג. ספר המותג כולל את החזון של העסק, משקף את האופי הייחודי של העסק, הערכים והאמונות שלו, מי הנהנים משירותיו ובאיזה שפה הוא מדבר. שפת המותג יכולה להיות פורמלית, משפחתית, קלילה, אמהית, צעירה ו…הבנת.

התוצרים וההחלטות הויזואליות שתקבענה הן כמובן הלוגו, הסלוגן, הפונטים הקבועים של העסק שיוצגו בכל הנכסים הדיגיטליים של העסק (אתרי אינטרנט, פרסומות לסושיאל, יוטיוב וכיו׳׳ב), האלמנטים העיצוביים וכמובן פלטת הצבעים הנבחרת.

בקיצור,

ספר המותג הוא בסיס לכל עסק שרוצה להיות זכיר, ייחודי, ובעל יתרון בתחומו. ספר המותג ילווה את המערך השיווקי בכל שלב של יצירה, מחשבה וקופי מנצח.

Announce

New
arrival

2019 collection

Let’s face it, no look is really complete without the right finishes. Not to the best of standards, anyway (just tellin’ it like it is, babe). Upgrading your shoe game. Platforms, stilettos, wedges, mules, boots—stretch those legs next time you head out, then rock sliders, sneakers, and flats when it’s time to chill.

Announce

New
arrival

2019 collection

Let’s face it, no look is really complete without the right finishes. Not to the best of standards, anyway (just tellin’ it like it is, babe). Upgrading your shoe game. Platforms, stilettos, wedges, mules, boots—stretch those legs next time you head out, then rock sliders, sneakers, and flats when it’s time to chill.