איזה קמפיין כדאי לי?

אז איזה קמפיין אני צריכה כדי למכור את המוצר שלי? עדיף לי למשוך לידים מהפייסבוק או מהאתר?

תאריך פרסום

השלב הראשון בדרך להבנת כל השאלות החשובות האלה, הוא להבין מה בכלל האפשרויות? יאללה התחלנו:

  1. קמפיין לידים: קמפיין לידים הוא קמפיין פופולרי מאד, הגדרת ההצלחה שלו היא השארת הפרטים בטופס שמוטמע במודעה שפרסמתי, כאמור זהו קמפיין שמאד יכול לקדם בעלי מקצוע מתחומים שונים ולמשוך לקוחות פוטנציאליים.


  2. קמפיין מעורבות: קמפיין המעורבות, גם הוא מאד פופולרי ורלוונטי לכל מיני סוגי עסקים, קמפיין זה מוצג מול משתמשות ומשתמשי הפייסבוק שנוהגים לבצע מעורבות בזמן שהם גוללים בפיד. מעורבות היא: לייק, תגובה, שיתוף, תיוג וכן הלאה. הקהל בעצם ״מתערב״ לי בפיד, ״מתערב״ בתוכן שפרסמתי וכך העסק שאני מפרסמת, מקבל חשיפה, ופייסבוק מזהה אותו כבעל עניין עבור קהל היעד. תמיד טוב, לא? בתוך קמפיין המעורבות, מסתתרת לה המטרה החשובה ״מעורבות לייקים״ – הגדלת הלייקים לעמוד העסקי. האם רלוונטי? לדעתנו פחות, אפשר להשיג את אותם הלייקים בקמפיין מעורבות הכולל מעקב והזמנת יומית אחרי מבצעי האינטרקציה. למה לא בעצם להעלות קמפיין לייקים? יקר.


  3. קמפיין צפיות בוידאו: מטרת הקמפיין היא כאמור, צפיות בוידאו, הצלחת הקמפיין נמדדת בכמות הצפיות, ובאורך כל צפייה, קמפיין זה מומלץ מאד על מנת לייצר דאטה, לצבוע קהלים רלוונטים. למה? כי קל מאד לצפות בוידאו, ואם הוא בעל עניין וערך עבור הקהל שלך, יש לך פוטנציאל גדול להמיר מתוך אותו קהל תוצאות משמעותיות יותר בהמשך (רכישה בחנות, השארת ליד עבור קבלת שירות).


  4. קמפיין תנועה לאתר: מוכר כקמפיין יחסית זול. למה? כי אלוהים יודע מה יהיה כשהגולשות והגולשים יעברו לאתר, ובטח שלא פייסבוק יודעים זאת. קמפיין תנועה לאתר יכול להיות הצלחה גדולה מחד, וכישלון מאידך. כמובן שישנם גורמים רבים להצלחתו או כשלונו של קמפיין אבל אחד המרכיבים המהותים בקמפיין תנועה לאתר הוא – איך נראה האתר? האם זמני הטעינה שלו טובים מספיק? האם ברור בשלב מהיר ברמת הסביר מה קורה באתר? מה יש לי בתור גולשת שהגיעה אליו לחפש פה? או שאני הולכת לאיבוד מהר מאד? האם השארתי ליד בטופס באתר או שלא?


  5. קמפיין מודעות למותג: קמפיים מודעות זה, שם לעצמו מטרה אחת ויחידה – העלאת והגברת ההיכרות הראשונית, השניה או השלישית עם כל הקהל שיכול להיות רלוונטי לבית העסק שמפרסם אותו. מעבר לעלויות היחסית נמוכות שלו, אין לו המון יתרונות. למה? כי הגולשות והגולשים לא נדרשים לבצע שום פעולה, לא להגיב, לא ללחוץ, לא לצפות, ולא לשתף. אז כלי המדידה שלנו מאד מוגבלים. קמפיין זה מתאים מאד למותגים גדולים שרוצים להשאר בתודעה הציבורית.


  6. קמפיין חשיפה: מטרת קמפיין זה היא להגיע לכ מ ה  ש י ו ת ר  ק ה ל. כן, זו לא האיכות, זו לגמרי הכמות. בדיוק כמו קמפיין ״מודעות למותג״ בעלות ובעלי העסקים שנעזרים בקמפיין חשיפה הם בדרך כל מותגים גדולים שמעוניינים להשאר בתודעה. המלצתנו: אם אתם לא מי עדן, שחררו.


  7. קמפיין הודעות: נשמע פשוט? זה באמת כך. יש 3 סוגי הודעה שניתן לשלוח דרך הפייסבוק: מעבר למסנג׳ר, מעבר לוואטצפ (נדרש וואטצפ ביזנס) וכמובן איך לא, מעבר להודעות אינסטגרם. קמפיין זה מעביר ישירות את הגולשות והגולשים שמבצעים אינטקרציה עם המודעה שלכם היישר לשיחת צ׳אט נחמדה וחביבה בה תוכלו לייצר שיח מכירתי עם הקהל שלכם/ן.


  8. קמפיין התקנת אפליקציה: כשמו כן הוא, הצלחת הקמפיין היא הורדה בפועל של האפליקציה שתרצו להשיק לקהל הרחב. מן הסתם, כמו כל סוג קמפיין בפייסבוק, המערכת יודעת לשלב בין הקהל שטרגטתם, לכזה שיש לו נטייה להוריד אפליקציות. המידע של כולנו מנוטר כל הזמן, ועבור המפרסם, זה מצוין. קמפיין זה בדרך כלל יקר מהאחרים, ואין למהר להשתמש בו ללא אסטרטגייה מובנית ותהליך שיווקי ארוך טווח.


  9. קמפיין המרות: אחד המבוקשים! יתרונות מובהקים לקמפיין ההמרות הוא היכולת המרהיבה שלו לתת לנו נתוני שימוש. כמה אנשים השאירו ליד? כמה הורידו את המדריך הרשמי ל״משהו״? איזה מוצרים הקהל הוסיף לוויש ליסט או ישירות לעגלה? על ידי בחירה בקמפיין המרות, והגדרת סוג ההמרה הנדרש, נוכל לעקוב בצורה הכי מדויקת על התנהגות הקהל שהגיע לאתר שלנו דרך הקמפיין.


  10. קמפיין קטלוג: הביזנס מנג׳ר אליו מחובר חשבון המודעות שממנו נעלה את הקמפיין, מאפשר כאמור גם לחבר קטלוג, מה זאת אומרת? חיבור הממשק של חנות האיקומרס שלך לאינסטגרם ופייסבוק. קמפיין זה מציג רכישות מיידיות של המוצרים בחנות שלך. ההבדל בינו לבין קמפיין המרות, שלא כל המרה היא בהכרח רכישה!


  11. קמפיין תנועה לחנות: קחו אתר שיש בו חנות, קחו קהל שצריך את המוצר שלכם, וחברו בניהם. מה יצא? ניחשתם נכון. להגדלת התנועה לחנות שלך, הגדלת המכירות באתר שלך, זה הקמפיין עבורך.

לקידום איכותי בדיגיטל:

Announce

New
arrival

2019 collection

Let’s face it, no look is really complete without the right finishes. Not to the best of standards, anyway (just tellin’ it like it is, babe). Upgrading your shoe game. Platforms, stilettos, wedges, mules, boots—stretch those legs next time you head out, then rock sliders, sneakers, and flats when it’s time to chill.

Announce

New
arrival

2019 collection

Let’s face it, no look is really complete without the right finishes. Not to the best of standards, anyway (just tellin’ it like it is, babe). Upgrading your shoe game. Platforms, stilettos, wedges, mules, boots—stretch those legs next time you head out, then rock sliders, sneakers, and flats when it’s time to chill.